Vergelijk pakketten

Wat zijn jouw wensen en eisen? Elke ondernemer is anders en daarom bieden we diverse pakketten aan in abonnementsvorm. Al vanaf €149 per maand helpen we je verder. Bekijk onderstaand overzicht en ontdek welk pakket het best bij jou past.

Waar wij voor staan

ZZP Basis

149,-
Per maand (excl. btw)
  • Onboarding
  • Voor de startende en kleine ZZP'er
  • Tot 120 facturen p.j.
  • Wij verzorgen de administratie
  • BTW-aangifte
  • Aangifte Inkomstenbelasting
  • Jaarrekening
  • App voor je telefoon
kies pakket
Meest gekozen

ZZP Plus

210,-
Per maand (excl. btw)
  • Onboarding
  • Voor de ZZP'er en eenmanszaken zonder personeel
  • Van 121 tot 250 facturen p.j.
  • Wij verzorgen de administratie
  • BTW-aangifte
  • Aangifte Inkomstenbelasting
  • Jaarrekening
  • App voor je telefoon
kies pakket

MKB

260,-
Per maand (excl. btw)
  • Onboarding
  • Voor de grotere eenmanszaken en VOF's
  • Van 251 tot 500 facturen p.j.
  • Wij verzorgen de administratie
  • BTW-aangifte
  • Aangifte Inkomstenbelasting
  • Jaarrekening
  • App voor je telefoon
kies pakket
Geavanceerd

MKB Plus

vanaf € 320,-
Per maand (excl. btw)
  • Onboarding
  • Voor de grote eenmanszaken en VOF's
  • Vanaf 500 facturen p.j.
  • Wij verzorgen de administratie
  • BTW-aangifte
  • Aangifte Inkomstenbelasting
  • Jaarrekening
  • App voor je telefoon
kies pakket

Extra diensten

Naast onze pakketten bieden wij ook een aantal extra diensten aan. Denk bijvoorbeeld aan belasting- en bedrijfsadvies, aanvraag voor een vergunning, de eenmanszaak inbrengen in een BV. Hieronder een selectie van onze diensten.

Kom je er zelf niet uit?

Geen zorgen, wij helpen je verder!

Veelgestelde vragen

Buro77 biedt een breed scala aan administratieve en boekhoudkundige diensten aan ondernemers en kleine tot middelgrote bedrijven. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, boekhouding, belastingadvies, salarisadministratie, aangifte omzet- en gggg, en het opstellen van jaarrekeningen.

Onze diensten zijn gericht op ZZP’ers en MKB-bedrijven.

Ja, Buro77 werkt met Zenvoices en Snelstart.

Met Zenvoices kunnen onze klanten hun administratie digitaal aanleveren. Dit omvat facturen, bonnetjes, en andere documenten, die eenvoudig via e-mail of een mobiele app kunnen worden ingediend. Zenvoices helpt ons om jouw administratie snel en nauwkeurig te verwerken.

SnelStart stelt onze klanten in staat om snel en gemakkelijk facturen samen te stellen. Dit systeem is ideaal voor bedrijven van elke omvang.

De kosten voor het gebruik van Zenvoices en Snelstart zijn inbegrepen in onze pakketten.

Afhankelijk van jouw huidige software, kunnen er integratiemogelijkheden zijn. Wij adviseren je graag hierover.

Je kunt beginnen door contact met ons op te nemen via onze website www.buro77.nl, per mail of door ons te bellen. Wij plannen graag een kennismakingsgesprek om jouw behoeften te bespreken en hoe wij jou het beste kunnen ondersteunen.

Ja, wij bieden online boekhoud- en administratieve diensten aan. Dankzij onze samenwerking met Zenvoices en SnelStart kunnen veel processen volledig digitaal worden afgehandeld.

Mijn buro77

Veilig uploaden

Hier kun je direct op een veilige manier een of meerdere documenten aanleveren aan ons. 

buro77.nl