Hoe wij werken
Bij buro77 geloven we in een heldere en gestructureerde aanpak. Onze werkwijze is ontworpen om jou, de ondernemer, gemoedsrust en duidelijkheid te bieden over jouw financiële zaken. Hieronder een overzicht van onze stapsgewijze aanpak.
Onze aanpak
Kennismaking
Vertel ons hoe jij werkt, en we vertellen jou hoe het beter kan. We laten jou zien wat we voor jou kunnen betekenen. Ga jij akkoord met onze heldere en transparante offerte? Dan gaan we voor jou aan de slag!
Opstarten
Pakket kiezen
Aan de hand van jouw wensen en de unieke eigenschappen van jouw bedrijf richten we jouw boekhouding in. We laten je alle ins & outs van onze boekhoudsoftware zien, zodat jij precies weet wat jij moet doen – en wat jij van ons kunt verwachten.
Aan de slag!
Software uitleg
Factureren, uren schrijven en het uploaden van inkoopfacturen, BTW-aangifte doen: het kan allemaal. We gaan dagelijks aan de slag met de inhoud en we zorgen dat alles altijd up-to-date is.
Overzicht
Zelf alles kunnen inzien
Wat staat er op jouw zakelijke rekening? Welke facturen moeten nog worden betaald? Van wie krijg jij nog geld? En hoe staat het met die ene bestelling? Jij hebt altijd overzicht in jouw financiën.
Meten is weten
Groeien!
Werk jij wat langer met buro77? Gebruik dan de goudmijn aan data die jij inmiddels hebt verzameld in jouw voordeel. Ontdek patronen in het aankoopgedrag van jouw klanten. Benut jouw ruimte efficiënter. Dankzij buro77 heb jij inzicht in ál jouw cijfers.
Administratie aanleveren
Met de Zenvoices app stuur je snel en eenvoudig bonnetjes en facturen naar je Zenvoices administratie. Met de camerafunctie van je smartphone of tablet maak je een foto van een document. De foto wordt automatisch bijgesneden en kan voorzien worden van een omschrijving. Na bevestiging wordt de foto naar je administratie verzonden.
Verkoopfactuur maken
Met de SnelStart-app kun je verkoopfacturen maken, zie hier het filmpje hoe eenvoudig dat is.
Veelgestelde vragen
Bij Buro77 regelen we je financiën, beheren je belastingen en zoeken aftrekposten, zodat je tijd en geld bespaart. Zo kun jij je focussen op je ondernemerschap.
Onze diensten zijn gericht op ZZP’ers en MKB-bedrijven.
Ja, Buro77 werkt met Zenvoices en Snelstart.
Met Zenvoices kun je de administratie digitaal aanleveren, zoals facturen, bonnetjes en andere documenten. Dit kan via e-mail of een mobiele app. Zenvoices helpt ons om jouw administratie snel en nauwkeurig te verwerken.
Met SnelStart kun jij de verkoopfacturen samenstellen en versturen.
Ja, wij verzorgen de omzet- en inkomstenbelastingen voor je.
Ja, wij zorgen ervoor dat achter de schermen alles netjes wordt overgedragen.
Je kunt beginnen door contact met ons op te nemen via onze website, per mail of door ons te bellen. Wij plannen graag een kennismakingsgesprek in om jouw behoeften te bespreken en hoe wij jou het beste kunnen ondersteunen.
Geen probleem. Bij Buro77 begeleiden we je stap voor stap door het hele proces. We zorgen ervoor dat je boekhouding correct is en beantwoorden we al je vragen. Zo maken we de boekhouding eenvoudig en overzichtelijk voor je.